Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Ο πόλεμος της αφίσας

Τι ωραία που θα ήταν τώρα που τελείωσαν οι εκλογές να γίνονταν "εξορμήσεις" για να καθαρίσετε τον τόπο από τις (κακόγουστες) αφίσες σας...

Ή μήπως δεν σας ενδιαφέρει και πολύ το ζήτημα?

Φέρατε εις πέρας τις (ψηφοθηρικές) υποχρεώσεις σας, πλησιάζει και το Πάσχα, ποιος ασχολείται τώρα με τέτοια πράγματα?

Αφού έχουμε τις καθαρίστριες (αν είναι στις αρμοδιότητές τους)...

Α ρε ένδοξες οικολογικές - δημοκρατικές παρατάξεις, σας οφείλουμε ένα μεγάλο μπράβο...!













4 σχόλια:

roxalas είπε...

Να σας πω κυριε mefistofeli μηπως θα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσετε να κατηγορείτε την εικόνα που παρουσιάζει το πανεπιστήμιο την σημερινή εποχή;Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι είστε μέλος της ακαδημαικής κοινότητας γεγονός που σας καθιστά εμμέσα υπεύθυνο για την παρούσα κατάσταση.Εσείς τι κάνετε γι'αυτό;Τίποτα, απλώς κάθεστε μπροστά απο το pc και γκρινιάζετε. Γιατί ρε αρχίδι δεν πας να βγάλεις εσύ τι αφίσες; Αφου σε έπιασε ο πόνος για τις καθαρίστριες...Στην τελική γιατί δεν παίρνεις πούλο από το Ρέθυμνο να βρεις την ηρεμία σου αφού όλα σε ενοχλούνε...Αντέδρασε κάπως υσιαστικά όχι με το να πατάς πλήκτρα..Αντε μαλάκα..

Α..και κάτι τελευταίο...οχι πολλά πολλά με τον ROXALA..... οκ;

mefistofelis είπε...

Αρχικά θα σας παρακαλούσα κ.roxala να απευθύνεστε λιγάκι πιο κόσμια για να μην σας πάρει ο γερο-διάολος...

Νομίζω έχω κάθε δικαίωμα να εκφέρω τη γνώμη μου...Αν δεν σας αρέσει θα μπορούσατε να μου αντιπαραβάλλετε τα επιχειρήματά σας, ίσως με αυτό τον τρόπο να με πείθατε για το λάθος των απόψεών μου...

Ήδη πριν λίγες ώρες πρότεινα σε κάποιον "παραταξιασμένο" γνωστό μου να συμμετάσχω και εγώ σε μια τέτοια προσπάθεια καθαρισμού (μάλλον μόνος μου θα πήγαινα)...

Ο "πόνος για τις καθαρίστριες" που λέτε μπορεί να οφείλεται στο γεγονός πως η μάνα μου υπήρξε για πολλά χρόνια καθαρίστρια σε σχολείο, αλλά δεν είναι μόνο η αλληλεγγύη μου προς αυτή τη συγκεκριμένη επαγγελματική κατηγορία ανθρώπων...

Όταν σε ενοχλεί κάτι προσπαθείς να το αλλάξεις και δεν κάνεις την κότα φεύγοντας μακριά...Νομίζω σας απαντάω για το γιατί δεν φεύγω από το Ρέθυμνο...Τώρα, αν εσάς σας ενοχλεί η δική μου παρουσία εδώ ή το συγκεκριμένο blog -συμφωνα με τον τρόπο σκέψης σας- μήπως θα έπρεπε να αποχωρίσετε εσείς κ.roxala?

Σας ευχαριστώ για αυτή την πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων...

Ανώνυμος είπε...

oσον αφορα τον ροχαλα απλά έχω να δηλώσω ότι αποτελεί παράδειγμα του "όνομα και πράμα". στο mefistofeli απευθύνομαι:γενικά συμφωνώ με την λίγο σκατένια εικόνα με τις αφίσες.όχι 'ομως επειδή είμαι οικολόγος ενώ οι παρατάξεις όχι. απλά τα τελευταία 2-3 χρόνια χαλιέμαι αισθητικά! δηλαδή τί θα έπρεπε να κάνουν οι παρατάξεις? μετά το πέρας της εκλογικής "παγίδας" να πέρνουν τα λάστιχα και να καθαρίζουν τους τοίχους?
όπως καταλαβαίνεις τα υπάρχοντα ταμπλώ δεν επαρκούν για την ακόρεστη προπαγανδιστική δίψα των παρατάξεων (το προπαγάνδα χωρίς αρνητικό πρόσημο).αυτά έχουν οι εκλογικοί αγώνες! αρκετή χαρτούρα παραπάνω.
(επαναλαμβάνω ότι η ένστασή μου στις αφίσες είναι πιο πολύ αισθητικής φύσης.) που να πας κιόλας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού όπου το μόνο που βλέπεις είναι ένα αποστειρωμένο περιβάλλον χωρίς να ξέρεις εαν οι φοιτητές υπάρχουν πολιτικά ή όχι.
για να μην πολυλογώ, θα προτιμούσα απλά graffiti................

Ανώνυμος είπε...

"γενικά συμφωνώ μαζί σου με την σκατένια εικόνα που παρουσιάζεις σχετικά με τις αφίσες" 'επρεπε να είναι η δεύτερη πρόταση